czwartek, 9 lutego 2012

Lakier do paznokci z Cubusa

Hej!

Kilka dni temu podczas przechadzki po sklepach natknęłam się na fajną promocję w Cubusie. A mianowicie chodzi o lakiery do paznokci- moją słabość;) Cubus wprowadził całą gamę lakierów do paznokci o pojemności 5ml. Ważność lakierów to aż 12 miesięcy, także nie będę miała problemu by wykorzystać go w całości… tym bardziej, że kolor jest powalający:)



 Cena za jeden lakier 9,99zł. Kupując dwa zapłaciłabym 14,99zł. Nie chciałam od razu rzucać się na tę promocję, ponieważ nie wiedziałam jak będą się utrzymywać na paznokciach i jak w ogóle będą się rozprowadzać.

Kolor, który spodobał mi się od razu to nr 20. 








Okazało się, że lakier ma bardzo fajną konsystencję i niezłe krycie. Jednak nie utrzymuje się długo na paznokciach. Lakier po dwóch dniach zaczyna się ścierać, co nie wygląda efektownie.


1 komentarz: